Vakleerkracht Bewegingsonderwijs

• Locatie IJsselstein
Sjoera Vrancken, directeur

Sjoera zoekt een Vakleerkracht Bewegingsonderwijs die haar leerlingen motiveert

Zorg jij ervoor dat jouw leerlingen hun fysieke energie kwijtkunnen en tegelijkertijd hun motoriek en sociale vaardigheden oefenen? We zijn op zoek naar een enthousiaste, inspirerende en sportieve vakleerkracht Bewegingsonderwijs, die ervan houdt om kinderen te motiveren en te laten bewegen. Je hebt passie voor je vak en verzorgt zelfstandig en op een creatieve en uitdagende manier de leerlijn gym die aansluit bij leeftijd en het niveau van je leerlingen. Je bent flexibel, communicatief vaardig en staat open voor samenwerking met collega's. En voor het (mede)organiseren een sponsorloop of een sportdag draai jij je hand niet om.

Als vakleerkracht Bewegingsonderwijs speel je een cruciale rol in het bevorderen van de fysieke en sociaal emotionele ontwikkeling van onze leerlingen. Lijkt het je leuk om bij ons aan de slag te gaan? Fijn! We kijken uit naar je sollicitatie.

De functie

We zoeken een bevlogen gymleerkracht die onze kinderen boeiende, uitdagende, goed gestructureerde en kwalitatief goede gymlessen geeft, met een grote betrokkenheid bij de leerlingen. Je krijgt een aanstelling van 0,2 FTE en werkt op donderdagochtend en vrijdagochtend/middag.

Wat we verwachten

• Je hebt een lesbevoegdheid voor bewegingsonderwijs, bijvoorbeeld het diploma ALO
  • Je hebt een open en positieve houding
  • Je biedt leerlingen een plek waar zij zichzelf mogen zijn
  • Je vergroot het eigenaarschap van je leerlingen
  • Je gaat contacten met ouders aan vanuit gelijkwaardigheid
  • Je hebt een goed gevoel voor humor

Wat we bieden

• ​Een aanstelling van 0,2 fte
  • Salaris conform de cao po
  • Goed uitgeruste gymzalen
  • De vrijheid om zelfstandig de leerlijn gymnastiek invulling te geven
  • Fijne scholen met enthousiaste leerlingen
  • En natuurlijk een hele leuke werkplek!

Over onze school

Op De Trekvogel leren kinderen om creatief te denken. Dat hebben ze nodig voor een toekomst waarin onbekende vraagstukken op hun pad zullen komen. We laten ze stoeien met het creatief proces waarin ze oriënteren, onderzoeken, uitvoeren en evalueren. Dit doen ze bij creatieve vakken.

Onze leerlingen worden echt gezien. Ze ontwikkelen op eigen kracht. We helpen ze hun grenzen te verleggen en hun talenten te ontdekken. We laten ze samenwerken en naar elkaar luisteren. Zo kunnen ze de hele wereld aan!

Meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Stuur dan een mail naar onze HR-adviseur Angelique van der Breggen via solliciteren@stichtingrobijn.nl. Doordat het op dit moment zomervakantie is, is bellen nu even niet mogelijk. Angelique leest haar mail regelmatig.

Solliciteren

Wil jij onze vakleerkracht Bewegingsonderwijs worden, dan ontvangt Angelique van der Breggen graag je sollicitatie en CV. Je kunt hem uploaden op deze pagina of hem mailen naar solliciteren@stichtingrobijn.nl. Hopelijk zien we je dan na de vakantie voor een persoonlijk gesprek.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.