Stage lopen

school-649388_1920 bewerkt

Ruimte om te leren

Ben jij in opleiding tot leerkracht of doe je een MBO-opleiding waarmee je in het basisonderwijs kunt werken? Dan ben je bij Robijn aan het juiste adres voor een leuke stage. Wij zijn geaccrediteerd voor begeleiding van stagiairs van de PABO’s en MBO opleidingen.

We weten uit onze eigen ervaring hoe belangrijk het is dat je de gelegenheid krijgt om het vak van leerkracht of onderwijsassistent in de praktijk te ervaren en te oefenen. En dat je de ruimte krijgt om je eigen stijl en opvatting te ontwikkelen. Daarom bieden wij graag opleidingsplekken aan toekomstige collega’s.

Jij krijgt als stagiair op al onze scholen volop de gelegenheid om ervaring op te doen. Alle leerkrachten willen en kunnen stagiairs begeleiden. Daarnaast heeft iedere Robijnschool een schoolopleider die met de leerkrachten zorgt voor de uitvoering van het stagebeleid. Er is ook een bovenschools schoolopleider die samen met de schoolopleiders zorgt voor coördinatie en die het stagebeleid bewaakt.

Samen zorgen ze ervoor dat jij als student alle gelegenheid krijgt om je toekomstige vak in de praktijk zo goed mogelijk te leren en elke stagedag met nieuwe kennis en vaardigheden naar huis gaat.

Je bent van harte welkom!

Wil jij stage lopen op een Robijnschool? Neem dan contact op met onze bovenschools schoolopleider Martijn Bakker, via onderstaande knop.

BLOOMS Award

De BLOOMS Award is een award die ieder schooljaar wordt uitgereikt aan de meest onderscheidende student die op een Robijnschool tot bloei is gekomen. Deze student ontvangt een plaquette en een vrij te besteden bedrag van €500,-. Iedere stagiair van de Robijnscholen kan in aanmerking komen voor de BLOOMS Award. Hij of zij wordt voorgedragen door de schoolopleider.

foto award ed

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.