Open dagen

Welkom op onze open dagen

18 tot 22 maart 2024 is het de Week van de openbare scholen

Speciaal voor u organiseren onze scholen activiteiten en rondleidingen.

U bent van harte welkom op onze basisscholen

Onze schooldeuren staan altijd voor u open, maar in de Week van de openbare scholen bent u extra welkom om samen met uw peuter of alleen onze 10 scholen in Nieuwegein en IJsselstein te komen bekijken en ervaren. Op het kaartje ziet u welke scholen op welke plek gevestigd zijn. Wilt u weten wanneer zij de speciale activiteiten voor u en uw peuter organiseren? Klik dan op de knop voor een volledig overzicht.

Activiteiten op de scholen

De Robijnscholen organiseren in de Week van de openbare scholen (18 tot en met 22 maart 2024) ieder hun eigen activiteiten.

U vindt onze scholen in Nieuwegein en IJsselstein. Op de kaart ziet u welke school in welke wijk staat.

Kaartje scholen 2024 vernieuwd voor website

Liever een andere keer?

Wilt u wel graag een rondleiding in een van onze scholen, maar bent u tijdens de open dag niet in de gelegenheid om te komen? Dan bent u altijd van harte welkom om een afspraak te maken met de directeur van de school. Dat kunt u doen via de website van de school.

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.