Leerkrachten & onderwijsondersteuners

foto transvita
  • Vanaf z.s.m.

Stichting Robijn is aangesloten bij Transvita voor het organiseren van vervanging

Transvita zoekt Leerkrachten & Onderwijsondersteuners
Voor onze vervangingspools

Op welke manier wil jij je talenten inzetten op verschillende scholen?
Het vervangen van een afwezige leerkracht of onderwijsondersteuner kan op verschillende manieren. Bepaal zelf of samen welke pool het beste bij jou past!

Wat ga je doen?
De focus van je inzet ligt bij de vervanging en niet op allerlei taken daaromheen. Je kiest steeds voor een korte of langdurige vervanging en geeft je voorkeur op voor de gewenste groep.

Je ervaart meer vrijheid, volop waardering en een betere balans tussen werk en privé.
De meeste flexibiliteit ervaar je in de Invalpool, waarbij je met tijdelijke contracten steeds opnieuw op een school aan de slag kan. Liever een vast contract? Dan sluit de Talentenpool perfect aan.

Wat spreekt jou het meest aan?
Invalpool
Werken in de Invalpool is een ideale manier om je loopbaan te starten en snel aan de slag te gaan. Het is ook prettig voor meer ervaren leerkrachten die graag invallen, beperkt beschikbaar zijn of een paar uur naast een vaste baan willen bijspringen.

Ben je gepensioneerd en wil je best af en toe een dag werken? Sluit je dan aan bij onze pool voor gepensioneerden.

Talentenpool
Werken in de Talentenpool biedt je de mogelijkheid jouw talenten in te zetten op verschillende scholen. Jouw pedagogische ervaringen en didactische vaardigheden zijn waardevol om te delen met meerdere leerlingen en collega’s. Zo heb je zekerheid en toch volop flexibiliteit.

Voor ervaren en vakbekwame 60+ leerkrachten bieden we de Zilverpool: met behoud van je vaste aanstelling en het pensioen in zicht kun je je richten op de kern van het vak: lesgeven.

Wat bieden we?

• inzetten van jouw kwaliteiten op meerdere scholen;
  • ervaren van verschillen in sfeer, beleid en onderwijsmethoden;
  • verbreden en verdiepen van je bekwaamheid;
  • maximale aansluiting bij jouw voorkeur voor groep, reistijd en type school;
  • goede en persoonlijke begeleiding;
  • uitstekende balans tussen werk en privé;
  • vakantie buiten het seizoen mogelijk;
  • aanbod van trainingen en workhops via de Transvita Academie;
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO PO;
  • recht op pensioenopbouw;
  • reiskostenvergoeding.

Wat verwachten we?

Je beschikt over de juiste diploma’s:

• Leerkracht : HBO (Pabo) of WO (Alpo)
  • Onderwijsassistent : MBO (niveau 4) of HBO
  • Leerkrachtondersteuner : HBO (Associate Degree - Pedagogisch Educatief Professional)

je hebt een geldige ‘Verklaring Omtrent Gedrag’ (VOG) voor het onderwijs;

je beschikt over de benodigde competenties als vervanger ;

je bent flexibel inzetbaar bij de bij ons aangesloten besturen.

Over ons
Het tekort aan leerkrachten is landelijk een grote uitdaging. Binnen de regio Midden-Nederland zet Transvita zich, zonder winstoogmerk, in voor de kwaliteit en continuïteit van het onderwijsproces. Dit doen wij in samenwerking met de bij ons aangesloten besturen.

Onze activiteiten:

• werven van leerkrachten, onderwijsassistenten en leerkrachtondersteuners
  • beheren van de vervangingspools en begeleiden van de poolers
  • aantrekken en begeleiden van zij-instromers
  • activeren en begeleiden van herintreders
  • bieden van loopbaantrajecten voor verdere professionalisering
  • plaatsen van vacatures op voordeklas.nl

Aanmelden
Leuk dat je interesse hebt! Op de website van Transvita vind je meer informatie over de Invalpool en Talentenpool voor leerkrachten en onderwijsondersteuners.

Direct aanmelden?
Klik hier om je direct aan te melden bij de Invalpool en hier voor de Talentenpool.

Samen onderzoeken welke pool je het meest aanspreekt?
Het team van Transvita helpt je graag: 030 - 600 88 18 of info@transvita.nl

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.