Leerkracht groep 7

K3fnu7b2wCYejg6qCdLI4tpVDxPAipYl-pO4u0CVTSLtNFXW4PpZYtCVTSLHtCVTSLWnE3BXDa0OaLZPIFz7kQL0CVTIS-shutterstock_520160416
  • WTF 0,6
  • Vanaf z.s.m. of per start schooljaar 2024-2025
  • School De Tandem (dalton)
  • Locatie IJsselstein

Voor obs de Tandem in IJsselstein zoekt Stichting Robijn een enthousiaste:

Leerkracht groep 7

(0,6 fte)

Jeroen zoekt een positieve bovenbouwleerkracht voor groep 7 op obs de Tandem. Deze enthousiaste groep telt 20 leerlingen. De kinderen hebben graag en juf of meester die duidelijk is en van een grapje houdt. Een leerkracht die verschillen tussen kinderen omarmt en daar aandacht aan geeft. Een juf of meester die weet dat de samenwerking tussen school, ouders en kind belangrijk is en helder communiceert.

Kom in ons team!
Haal jij het beste uit je leerlingen, je collega’s en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en continue ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het team van de Tandem kan niet wachten om samen met jou aan de slag te gaan.

Wij zoeken een leerkracht die:

• ​een afgeronde hbo-opleiding tot leerkracht heeft;
  • ervaring heeft in de bovenbouw;
  • Een gymbevoegdheid heeft of bereid is deze te halen;
  • houdt van les geven en alles wat daarbij hoort;
  • een actieve rol wil en kan spelen in de ontwikkeling van de school;
  • zich voor langere tijd aan onze school wil verbinden.

Wij bieden:

• ​een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • arbeidsvoorwaarden conform de cao Primair Onderwijs;
  • enthousiaste kinderen die graag naar school gaan;
  • een fijn team dat volop samenwerkt;
  • een ambitieuze daltonschool;
  • uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en professionaliseren.

Over OBS de Tandem
Op De Tandem geven we kinderen de tools en het vertrouwen om de toekomst tegemoet te gaan. Als kleinschalige school waar iedereen elkaar kent, zorgen wij voor een warme en vertrouwde omgeving waar onze leerlingen, leerkrachten en ouders zich thuis voelen.

De naam van De Tandem is niet toevallig gekozen. Dit staat symbool voor samen op weg gaan naar de toekomst. Vanuit samenwerking, vrijheid in gebondenheid en zelfstandigheid willen wij onze leerlingen de tools aanbieden om hun vleugels uit te kunnen slaan op weg naar volwassenheid.

Door ons Daltononderwijs zijn de leerkrachten, ouders en kinderen gezamenlijk verantwoordelijk voor het leerproces van het kind. De specifieke kwaliteiten en affiniteit van leerkrachten zetten wij bij meerdere groepen in. Zo zorgen we dat zowel leerkrachten als leerlingen optimaal betrokken zijn. We willen leerlingen zoveel mogelijk bewust maken van en verantwoordelijk maken voor hun eigen leerproces. De rol van de leerkracht is hierin uitdagen, stimuleren en begeleiden met veel aandacht voor de creatieve ontwikkeling van het kind. Wij, het team van de Tandem, zijn ervan overtuigd dat wij elke dag met elkaar het verschil maken voor onze leerlingen.

Over Stichting Robijn
Obs de Tandem is een openbare daltonbasisschool binnen Stichting Robijn. Bij Robijn zijn we er van overtuigd dat ieder kind talenten heeft. Die tot bloei laten komen geeft een goede start voor het leven. Daarom staat het behalen van persoonlijke records centraal in ons onderwijs.

Stichting Robijn: Ieder kind zijn persoonlijk record

Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen leren vertrouwen op hun eigen talenten en weten dat ze mogen uitblinken in een veilige omgeving. Zo zorgen we ervoor dat ze straks een uitstekende basis hebben voor de duurzame maatschappij van nu en morgen. Stichting Robijn is het bestuur van 11 openbare basisscholen op 12 locaties in Nieuwegein en IJsselstein. Bij ons werken ongeveer 250 medewerkers. Onze scholen verzorgen ieder op hun eigen wijze modern basisonderwijs aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar.

Ieder kind kan zich in ons openbaar onderwijs in een veilige en uitdagende omgeving veelzijdig ontwikkelen. De onderwijsbehoeften van het kind zijn ons uitgangspunt. We stimuleren de zelfstandigheid en de eigen verantwoordelijkheid van ieder kind vanuit een houding van respect en aandacht voor elkaar. In een openbare school ontmoeten veel culturen elkaar. Met waardering en aandacht voor onderlinge verschillen leren onze leerlingen zich met een open blik te bewegen in onze multi-culturele samenleving.

Meer weten?
Meer informatie over obs de Tandem kun je vinden op onze website www.de-tandem.nl. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jeroen Kliver, directeur obs de Tandem via jeroenkliver@stichtingrobijn.nl of telefonisch via 030 688 3760 (dit is het telefoonnummer van de Tandem).

Solliciteren
Ben jij de nieuwe leerkracht groep 7 voor OBS de Tandem? We hopen je binnenkort te ontmoeten in een persoonlijk gesprek. Je kunt solliciteren door je cv en motivatiebrief te uploaden onderaan deze pagina.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB