Leerkracht groep 7

• Vanaf z.s.m.
  • School De Torenuil
  • Locatie IJsselstein

Sla jij je vleugels uit op De Torenuil en geef je onze kinderen een vliegende start voor de toekomst? Wij hebben een plekje in ons energieke team!

Leerkracht groep 7
(0,4 FTE)

Voor de vervanging van zwangerschapsverlof hebben we hebben vacatureruimte voor groep 7! Ben jij een flexibele leerkracht en krijg je energie van het werken in de bovenbouw? Dan is dit je kans!

Kom in ons team!
Haal jij het beste uit je leerlingen, je collega’s en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en voortdurende ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het team van De Torenuil staat te popelen om samen met jou aan de slag te gaan.

De Torenuil is een openbare school in IJsselstein waar de deur voor iedereen open staat. Onze school is kleinschalig en heeft een open karakter. We werken veel met elkaar samen in teams waardoor iedereen elkaar kent. Dit geeft kinderen en collega's een veilig en vertrouwd gevoel.

Kies je voor ons?
Dan kies je voor een 'warm nest’ en een goede begeleiding binnen de school. Voor een team dat staat voor enthousiasme, professionaliteit en flexibiliteit. We staan met elkaar in verbinding en werken samen. Er is ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling binnen een school waar vernieuwing zichtbaar is.

Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• passie heeft voor het onderwijs;
  • hart heeft voor kinderen;
  • een afgeronde hbo-opleiding tot leerkracht heeft;
  • ervaring heeft in de bovenbouw;
  • houdt van les geven en alles wat daarbij hoort;
  • een actieve rol wil en kan spelen in de ontwikkeling van de school.

Wij bieden:

• een aanstelling tot aan de zomervakantie 2024, met uitzicht op een arbeidsovereenkomst bij Stichting Robijn;
  • arbeidsvoorwaarden conform de CAO PO;
  • enthousiaste kinderen, die graag naar school gaan;
  • een sfeervolle school met fijne collega’s;
  • structurele ondersteuning bij je werkzaamheden;
  • uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en professionaliseren.

Laten we snel een keer afspreken!
Rick de Vos, directeur: “Zullen we meteen een keer afspreken voor een kennismaking?” Of stuur je liever eerst een sollicitatiebrief en CV? Jij mag het zeggen. Je kunt me bellen of een WhatsApp sturen (06-29051168). Of stuur een mail naar rickdevos@stichtingrobijn.nl. Dan zien we elkaar hopelijk snel!

Vragen?
Meer informatie over de school kun je vinden www.detorenuil.nl. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Rick de Vos, directeur De Torenuil.

Solliciteren
Direct solliciteren mag natuurlijk ook! Je sollicitatiebrief en cv kun je onderaan deze pagina uploaden.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.