Ieder kind zijn persoonlijk record

shutterstock_262412438

Ieder kind gunnen wij een openbare basisschool waar het kan opgroeien en zich ontwikkelen tot de beste versie van zichzelf. Kinderen die bloeien maken een goede start voor hun verdere leven, daarom zijn wij vastbesloten het beste in hen naar boven te halen. Wij leren ze te vertrouwen op hun eigen talenten en geven ze de kans uit te blinken in een veilige omgeving. Zo zorgen we ervoor dat ze straks de beste basis hebben voor de duurzame maatschappij van nu en morgen.

Schitterend openbaar onderwijs

Stichting Robijn is het bestuur van 11 openbare basisscholen in Nieuwegein en IJsselstein. Onze scholen verzorgen ieder op hun eigen wijze modern basisonderwijs aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar.

Ieder kind kan zich in onze openbare scholen in een veilige en uitdagende omgeving veelzijdig ontwikkelen. De onderwijsbehoeften van het kind zijn ons uitgangspunt. We stimuleren de zelfstandigheid en de eigen verantwoordelijkheid van ieder kind vanuit een houding van respect en aandacht voor elkaar. In een openbare school ontmoeten veel culturen elkaar. Met waardering en aandacht voor onderlinge verschillen leren onze leerlingen zich met een open blik te bewegen in onze multi-culturele samenleving.

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.