Directeur basisschool

shutterstock_528426013
  • WTF 0,8 - 1
  • Vanaf 1 augustus 2024 (of eerder)
  • School De Veldrakker
  • Locatie Nieuwegein

Wij zoeken per 1 augustus 2024 (of eerder) voor De Veldrakker een nieuwe directeur.​

De Veldrakker is één van de grootste basisscholen van Stichting Robijn, gelegen in het bruisende Nieuwegein. Als nieuwe directeur krijg je de kans om de ingezette koers te bestendigen en een bijzondere uitdaging aan te gaan: het leiden van het nieuwbouwtraject en de verdere ontwikkeling van het Kindcentrum dat we samen met Kind & Co Ludens willen zijn.

Ben jij een directeur basisonderwijs die richting kan geven aan het onderwijsproces, gebaseerd op de kernwaarden, missie en onderwijskundige visie van de school? Iemand die dat met hart voor de leerlingen en de leerkrachten doet en daarbij oog heeft voor het behalen van goede resultaten? Haal jij het beste uit je collega’s en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en voortdurende ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het team van De Veldrakker staat te popelen om samen met jou aan de slag te gaan.

Het motto van de Veldrakker "a bright future" is niet alleen een uitspraak, maar een belofte. Al ruim 20 jaar geven we Engelse les vanaf de kleuters en wij streven ernaar om elke leerling een stralende toekomst te bieden. Onze kernwaarden zijn eigenaarschap, eigentijds en verbinding.

Wij zoeken een directeur die:

• ​daadkrachtig en optimistisch samenwerkt;
  • zich inzet voor gespreid leiderschap;
  • gaat voor onze school;
  • staat voor onderwijskwaliteit;
  • kan reflecteren en flexibel is;
  • helder communiceert en weet te verbinden.

Wij bieden:

• ​een uitdagende en stimulerende werkomgeving;
  • een energieke school in ontwikkeling;
  • een netwerk van directeuren van alle Robijnscholen, die graag samen optrekken;
  • een gezonde organisatie met ruimte voor autonomie en integrale verantwoordelijkheid;
  • goede begeleiding en ruimte voor je eigen ontwikkeling;
  • salariëring conform CAO-PO, inclusief arbeidsmarkttoelage.

Meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jasper Bunt (bestuurder) via jasperbunt@stichtingrobijn.nl of 06-41250689.

Stichting Robijn is het bestuur van 10 openbare basisscholen in Nieuwegein en IJsselstein. Onze scholen verzorgen ieder op hun eigen wijze modern basisonderwijs en worden ondersteund door een enthousiast en kundig stafbureau. Robijn biedt gelijke kansen aan alle sollicitanten. We streven naar diversiteit in ons team en moedigen daarom alle gekwalificeerde kandidaten aan om te solliciteren.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.