Directeur basisschool

• Vanaf 26-02-2024
  • School De Veldrakker
  • Locatie Nieuwegein

Ben jij een ervaren directeur basisonderwijs die richting kan geven aan het onderwijsproces, gebaseerd op de kernwaarden, missie en onderwijskundige visie van de school? Iemand die dat met hart voor de leerlingen en de leerkrachten doet en daarbij oog heeft voor het behalen van goede resultaten? Haal jij het beste uit je collega’s en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en voortdurende ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het team van De Veldrakker staat te popelen om samen met jou aan de slag te gaan.

OBS De Veldrakker is met ruim 350 leerlingen één van de grootste basisscholen van Stichting Robijn. Als nieuwe directeur krijg je de kans om de ingezette koers te bestendigen en een bijzondere uitdaging aan te gaan: het leiden van het nieuwbouwtraject dat hoog op de agenda van de gemeente Nieuwegein staat.

Het motto van de Veldrakker "a bright future" is niet alleen een uitspraak, maar een belofte. Al ruim 20 jaar geven we Engelse les vanaf de kleuters en wij streven ernaar om elke leerling een stralende toekomst te bieden. Onze kernwaarden zijn eigenaarschap, eigentijds en verbinding.

Wij zoeken een directeur die:

• ​daadkrachtig en optimistisch samenwerkt;
  • ​een ster is in personeelsmanagement;
  • ​helemaal gaat voor onze school;
  • ​staat voor onderwijskwaliteit;
  • ​kan reflecteren en flexibel is;
  • ​helder communiceert en weet te verbinden.

Wij bieden:

• ​een contract voor onbepaalde tijd
  • ​een uitdagende en stimulerende werkomgeving;
  • ​een energieke school in ontwikkeling;
  • ​een netwerk van directeuren van alle Robijnscholen, die graag samen optrekken;
  • ​een gezonde organisatie met ruimte voor autonomie en integrale verantwoordelijkheid;
  • ​goede begeleiding en ruimte voor je eigen ontwikkeling;
  • ​inschaling op basis van de CAO PO, inclusief arbeidsmarkttoelage.

Meer weten?

Meer informatie over De Veldrakker kun je vinden op www.veldrakker.nl. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze bestuurder Jasper Bunt (06-41250689 of jasperbunt@stichtingrobijn.nl).

Solliciteren

Ben je enthousiast en voldoe je aan onze eisen, mail je sollicitatie dan naar Jasper Bunt. Wie weet zien we je dan binnenkort voor een persoonlijk gesprek.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.