Leerkracht bovenbouw

GZkMCVTSLBvVUBxQXkkhUQPq4uyQc7G6DjY8ypjI256jBUECVTIS-groep 3 hangend speeltoestel 2 light
  • WTF 0,8 - 1
  • Vanaf z.s.m.
  • School De Veldrakker
  • Locatie Nieuwegein

Voor obs de Veldrakker in Nieuwegein is stichting Robijn op zoek naar een

Bovenbouwleerkracht
(0,8 - 1,0 FTE)

Diana zoekt een enthousiaste leerkracht met hart voor het vak!

‘Ben jij een leerkracht die voortdurend op zoek is naar verbetering? Kom dan bij mij op De Veldrakker werken. We zijn hard op weg om een professionele leergemeenschap te worden en kunnen jouw inbreng goed gebruiken in onze leerteams.’

Kom in ons team!
Haal jij het beste uit je leerlingen, je collega’s en jezelf? Sta jij voor uitstekend onderwijs en voortdurende ontwikkeling? Dan ben ik op zoek naar jou! Het team van De Veldrakker staat te popelen om samen met jou aan de slag te gaan.

Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• een afgeronde hbo-opleiding tot leerkracht heeft;
  • ervaring heeft als leerkracht in de bovenbouw;
  • houdt van les geven en alles wat daarbij hoort;
  • een actieve rol wil en kan spelen in de ontwikkeling van de school;
  • zich voor langere tijd aan onze school willen verbinden;
  • een gymbevoegheid heeft of bereid is deze te halen.

Wij bieden:

• een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • arbeidsvoorwaarden conform de cao Primair Onderwijs;
  • enthousiaste kinderen die graag naar school gaan;
  • een sfeervolle school met fijne collega’s;
  • structurele ondersteuning bij je werkzaamheden;
  • uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en professionaliseren.

De Veldrakker in het kort
Op de Veldrakker leggen we de basis voor een mooie toekomst voor onze leerlingen. Ons onderwijs is helemaal van nu, met Engels vanaf groep 1 en lessen op maat dankzij een breed aanbod van ICT-middelen. Na acht jaar basisschool slaan onze leerlingen hun vleugels uit met de kennis en de vaardigheden die zij nodig hebben voor ‘a bright future’.

Op De Veldrakker zijn we gedreven om onze leerlingen zoveel mogelijk te leren: cognitief, creatief en sociaal-emotioneel. Met actueel onderwijs werken we aan we een stevige basis, zodat de leerlingen als wereldburgers een schitterende toekomst tegemoet gaan.

Meer informatie over de Veldrakker vind je op onze website: www.veldrakker.nl

Laten we snel een keer afspreken!
Zullen we meteen een keer afspreken voor een kennismaking? Je kunt me bellen op 030-6035935 (dat is het nummer van De Veldrakker) of een mail sturen naar dianavanvulpen@stichtingrobijn.nl. Dan zien we elkaar hopelijk snel.

Solliciteren
Direct solliciteren mag natuurlijk ook! Je sollicitatiebrief en cv kun je uploaden onderaan deze pagina.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB