De Toonladder Zuilenstein

De Toonladder Zuilenstein is een grote moderne school met een prachtig nieuw schoolgebouw in een mooie groene omgeving. Maar met alleen een mooi gebouw zijn we er nog niet! Op De Toonladder werkt een enthousiast en creatief team, dat oog heeft voor de kinderen, graag nieuwe ontwikkelingen oppakt en een omgeving creëert waarin leren fijn is!

De sociaal-emotionele ontwikkeling van ieder kind staat bij ons hoog op de toonladder. Goed kunnen leren is één, maar zonder een goede persoonlijke ontwikkeling gaat het niet lukken. Door onze werkwijze en de methode Leefstijl is de sociaal-emotionele ontwikkeling gegarandeerd.

Wij gaan nieuwe onderwijsontwikkelingen niet uit de weg. Wij vinden dat elk kind recht heeft op zo goed mogelijk onderwijs en passen waar nodig ons onderwijs aan. Wij maken gebruik van moderne methodes, werken met digitale borden om de wereld voor het kind nog beter in de klas te halen en stimuleren de technische ontwikkeling met behulp van ons techniekcircuit. En de resultaten mogen er zijn!
Wij staan voor schitterend openbaar onderwijs. Bij ons mag elk toontje op de toonladder staan. Iedereen is welkom; graag zelfs! Meer weten? Neem een kijkje op onze website www.detoonladder.nl of maak een afspraak voor een bezoek.

De Toonladder…… met recht een toontje hoger.