Leerkracht middenbouw en/of bovenbouw

• School De Trekvogel
  • Locatie IJsselstein
Sjoera Vrancken, directeur

Sjoera zoekt een leerkracht die haar leerlingen laat uitgroeien tot vrolijke ontdekkers!

Strijk jij neer op ons warme nest?

Er is in het nieuwe schooljaar ruimte in de middenbouw en/of bovenbouw. Ben jij de leerkracht die houdt van kinderen inspireren, kinderen nieuwsgierig maken en kinderen nieuwe dingen leren en die groter denkt dan alleen zijn/haar eigen groep? Vlieg dan binnen bij ons!

Kom in ons team!

Werk jij graag in de middenbouw en/of bovenbouw? Sta jij voor uitstekend onderwijs en persoonlijke ontwikkeling? Maak jij van onze leerlingen creatieve probleemoplossers? De komende periode ligt onze focus vooral op lezen (leesplezier) en onze rekenlessen verbeteren. We zijn een team, dat zich graag verder ontwikkelt en dat samen oppakt.

Over onze school

Op De Trekvogel leren kinderen om creatief te denken. Dat hebben ze nodig voor een toekomst waarin onbekende vraagstukken op hun pad zullen komen. We laten ze stoeien met het creatief proces waarin ze oriënteren, onderzoeken, uitvoeren en evalueren. Dit doen ze bij creatieve vakken.

Onze leerlingen worden echt gezien. Ze ontwikkelen op eigen kracht. We helpen ze hun grenzen te verleggen en hun talenten te ontdekken. We laten ze samenwerken en naar elkaar luisteren. Zo kunnen ze de hele wereld aan!

Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• ​​​een afgeronde hbo-opleiding tot leerkracht heeft;
  • ​een actieve rol wil en kan spelen in de ontwikkeling van de school;
  • ​zich het liefst voor langere tijd aan onze school wil verbinden​;
  • Werk je parttime, dan kun je ook op deze vacature reageren.

Wij bieden:

• ​​een aanstelling per 1 augustus 2024 voor de duur van een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • ​arbeidsvoorwaarden conform de CAO PO;
  • ​betrokken kinderen, die met plezier naar school gaan;
  • ​een sfeervolle school met fijne collega’s en betrokken ouders;
  • ​uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en professionaliseren.

Laten we snel een keer afspreken!

Wil je meteen een afspraak maken voor een kennismaking? Of mail je me liever eerst een brief en CV? De keuze is aan jou. Bel me of stuur een mail, dan spreken we elkaar hopelijk snel. Je kunt me bellen op (030)6882798 (nummer van De Trekvogel), of mailen naar sjoeravrancken@stichtingrobijn.nl.

Je sollicitatiebrief kun je sturen naar solliciteren@stichtingrobijn.nl of uploaden via 'direct solliciteren'.

Hopelijk tot gauw!

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.