Leerkracht groep 4

• Vanaf 1 augustus 2024
  • School De Veldrakker
  • Locatie Nieuwegein

Diana zoekt een enthousiaste leerkracht die het beste uit haar leerlingen haalt

Wij zoeken voor onze groep 4 komend schooljaar een enthousiaste fulltime leerkracht of een duo. Je werkt veel samen met de leerkrachten van de andere groepen 3 en 4 en werkt met nieuwe methoden voor spelling, taal en sociaal-emotionele ontwikkeling.

Ben je op zoek naar een school waar kindvriendelijkheid, innovatie en resultaatgerichtheid bovenaan staan en waar je je ervaring verder kan uitbouwen? Vind jij het belangrijk om om ook een positieve bijdrage te geven aan de groepsdynamiek en sfeer in de school. Haal jij het beste uit je leerlingen, je collega’s en jezelf? Het team van De Veldrakker staat te popelen om samen met jou aan de slag te gaan.

OBS de Veldrakker: Kindvriendelijk, innovatief en resultaatgericht

De Veldrakker legt de basis voor een mooie toekomst van kinderen. Ons onderwijs is helemaal van nu, met Engels al vanaf groep 1 en lessen op maat dankzij een breed aanbod van ICT-middelen. De combinatie met klassikale lessen zorgt voor een mooie mix van uitdagingen voor het halen van persoonlijke records. Door onze resultaatgerichte aanpak stromen onze leerlingen al jaren met hoge scores door naar het middelbaar onderwijs. Na acht jaar basisschool slaan zij hun vleugels uit met de kennis en de vaardigheden zij nodig hebben voor ‘a bright future’.

Meer informatie over de school kun je vinden op www.veldrakker.nl.

Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• ​minimaal een afgeronde HBO-opleiding tot leerkracht heeft
  • een teamplayer is
  • die ook buiten de groep betrokken wil zijn bij schoolactiviteiten
  • het belangrijk vindt om een nauw contact te hebben met ouders

Voldoe je niet aan alle eisen, maar ben je wel enthousiast over deze functie? Dan is ook jouw sollicitatie van harte welkom.

Wij bieden:

• ​Een aanstelling tot 1 augustus en de mogelijkheid om daarna bij Stichting Robijn te blijven werken
  • Uitstekende mogelijkheden je verder te ontwikkelen en professionaliseren
  • Enthousiaste kinderen, die graag naar school gaan
  • Structurele ondersteuning en coaching bij je werkzaamheden

Meer weten?

Zullen we meteen een keer afspreken voor een kennismaking? Of stuur je me liever eerst een sollicitatiebrief en CV? Jij mag het zeggen. Je kunt me bellen op 030-6035935 (dat is het nummer van De Veldrakker) of een mail sturen naar dianavanvulpen@stichtingrobijn.nl.

Dan zien we elkaar hopelijk snel.

Direct solliciteren

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

Missie en visie

Ons streven is de kinderen op de scholen van Robijn te laten schitteren. Kernwaarden hierbij zijn: transparant, inspirerend en eigentijds.

Openbaar onderwijs

Een belangrijk uitgangspunt van het openbaar onderwijs is dat alle leerlingen welkom zijn, ongeacht afkomst, godsdienst, achtergrond of levensovertuiging.

Vacatures

Kom werken bij Robijn! Samen werken we aan sterk openbaar basisonderwijs.